De gemeente werkt hard aan een duurzaam en toekomstbestendig Oegstgeest. Eén van de onderdelen daarvan is de Transitievisie Warmte. De Transitievisie Warmte is een leidraad waarin staat met welke wijken de gemeente wil gaan beginnen om  woningen aardgasvrij te maken en welke bronnen daarvoor nodig zijn. Dat kunnen en willen we niet zonder u doen. Daarom informeren wij u graag over de Transitievisie Warmte en vragen wij u met ons mee te denken.

Webinar

De gemeente organiseert op dinsdag 27 oktober een webinar (digitale bijeenkomst) waarbij we u meer vertellen over de totstandkoming van de concept Transitievisie Warmte en welke gegevens daarin zijn meegenomen. Deze bijeenkomst zal beginnen om 20:00 uur, de digitale ‘inloop’ is vanaf 19:30 uur. Doet u mee? Uiterlijk 23 oktober ontvangt u van ons een mail met instructies over hoe u kunt inloggen om het webinar live te volgen. Mocht u op 27 oktober niet in de gelegenheid zijn, kunt u op een later tijdstip het webinar terugkijken.

Vragenlijst

In de tussentijd willen we u vast vragen om via een vragenlijst aan te geven wat uw situatie is en hoe denkt over de energietransitie. Uw zorgen en vragen helpen ons in de volgende stappen richting het aardgasvrij maken van Oegstgeest.