Contactinformatie


Bellen: 14071

Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09:00 - 12:00 uur.
Meer over 14071

Contactformulier

U kunt ook eenvoudig via onze website gebruik maken van het contactformulier.

    Bezoeken

    De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak.  Een afspraak kunt u op deze website maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden.

    Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkombalie:

    • op maandag van 09:00 uur tot 17:00 uur
    • op dinsdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
    • op woensdag van 09:00 uur tot 20:00 uur
    • op donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
    • op vrijdag van 09:00 uur tot 16:00 uur

    Adres

    Rhijngeesterstraatweg 13
    2342 AN Oegstgeest

    Vraag stellen

    Stel een vraag aan de gemeente via ons contactformulier.

    Sociale zaken

    WMO

    Email of Schrijf ons

    @ Stuur ons een bericht via het contactformulier of een brief per post:
    Gemeente Oegstgeest
    Postbus 1270
    2340 BG Oegstgeest

    Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.

    Persvoorlichting

    Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14071.

    Servicenormen

    Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.