Contactinformatie

  • Bellen: 14071
  • Algemeen | 09:00 - 12:00 uur
  • Voor maken afspraak | 9.00 - 12.00 uur

Adres

Rhijngeesterstraatweg 13
2342 AN Oegstgeest

Vraag stellen

Stel een vraag aan de gemeente via ons contactformulier.

Ophalen van documenten

Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkombalie op: 

  • Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00-15.00 uur. Met ingang van 5 augustus 2020 gaan we op woensdagavond weer open tot 20:00 uur.

Sociale zaken

WMO

Email of Schrijf ons

@ Stuur ons een bericht via het contactformulier of een brief per post:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest

Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.

Persvoorlichting

Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14071.

Servicenormen

Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.