Woensdag 13 december zijn wij vanaf 15:30 uur gesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Contact
Bellen
Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur op 14 071.
Meer over 14 071
Ook voor vragen over werk en inkomen of Wmo belt u naar 14 071.
Contactformulier
U kunt ook eenvoudig uw vraag stellen via het contactformulier.
Een vraag over Wmo of zorg en welzijn stelt u via het Contactformulier Wmo/Sociaal team.
Wilt u ons een mail sturen? Dat kan via gemeente@oegstgeest.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, adres en woonplaats. Zo kunnen wij u snel helpen.
Schrijven
Stuur een brief per post naar:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest
Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.
Bezoeken
De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak. Een afspraak kunt u op deze website maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden.
Geen afspraak nodig
Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkomstbalie:
- op maandag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op dinsdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op woensdag van 09:00 uur tot 20:00 uur
- op donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op vrijdag van 09:00 uur tot 13:00 uur
Sociale zaken (werk en inkomen)
- 14 071
- Telefonisch spreekuur | 09:00 - 11:00 uur
Voor afspraken en vragen over werk en inkomen
Sociaal team (Wmo)
- 14 071
- Telefonisch spreekuur | 09:00 - 11:00 uur
Voor afspraken en vragen over Wmo-voorzieningen en zorg en welzijn gebruikt u het Contactformulier Wmo/Sociaal team
Persvoorlichting
Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14 071.
Servicenormen
Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.