Het gemeentehuis is op donderdag 15 juni tot 15.00 uur geopend.
Contact
Bellen
Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 - 12.00 uur op 14 071.
Meer over 14 071
Langere wachttijden aan de telefoon
Op dit moment kan het voorkomen dat u wat langer moet wachten om telefonisch geholpen te worden. Onze excuses voor het ongemak.
Contactformulier
U kunt ook eenvoudig via onze website gebruik maken van het contactformulier.
Wilt u ons een mail sturen? Dat kan via gemeente@oegstgeest.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, adres en woonplaats. Zo kunnen wij u snel helpen.
Bezoeken
De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak. Een afspraak kunt u op deze website maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden.
Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkombalie:
- op maandag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op dinsdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op woensdag van 09:00 uur tot 20:00 uur
- op donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op vrijdag van 09:00 uur tot 13:00 uur
Adres
Rhijngeesterstraatweg 13
2342 AN Oegstgeest
Vraag stellen
Stel een vraag aan de gemeente via ons contactformulier.
Sociale zaken
- 071 519 18 30
- Telefonisch spreekuur | 09:00 - 11:00 uur
Voor afspraken en vragen over werk en inkomen - Contactformulier Wmo/Sociaal team
WMO
- 071 519 18 19
- Telefonisch spreekuur | 09:00 - 11:00 uur
Voor afspraken en vragen over WMO-voorzieningen (voor klanten) - Contactformulier Wmo/Sociaal team
Email of Schrijf ons
Stuur ons een bericht via het contactformulier of een brief per post:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest
Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.
Persvoorlichting
Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14071.
Servicenormen
Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.