Contact
Bellen
Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur op 14 071.
Meer over 14 071
Contactformulier
U kunt ook eenvoudig uw vraag stellen via het contactformulier.
Wilt u ons een mail sturen? Dat kan via gemeente@oegstgeest.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, adres en woonplaats. Zo kunnen wij u snel helpen.
Heeft u vragen over werk en inkomen of Wmo? Kijk voor de juiste contactgegevens bij Sociale Zaken of Sociaal team onderaan deze pagina. U kunt ook het snelmenu gebruiken.
Schrijven
Stuur een brief per post naar:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest
Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.
Bezoeken
De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak. Een afspraak kunt u op deze website maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden.
Geen afspraak nodig
Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkomstbalie:
- op maandag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op dinsdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op woensdag van 09:00 uur tot 20:00 uur
- op donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
- op vrijdag van 09:00 uur tot 13:00 uur
Sociale zaken (werk en inkomen)
- 071 519 18 30
- Telefonisch spreekuur | 09:00 - 11:00 uur
Voor afspraken en vragen over werk en inkomen
Sociaal team (Wmo)
- 071 519 18 19
- Telefonisch spreekuur | 09:00 - 11:00 uur
Voor afspraken en vragen over Wmo-voorzieningen en zorg en welzijn - Contactformulier Wmo/Sociaal team
Persvoorlichting
Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14 071.
Servicenormen
Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.