Het gemeentehuis is  op donderdag 15 juni tot 15.00 uur geopend.

Bellen

Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 - 12.00 uur op 14 071.
Meer over 14 071

Langere wachttijden aan de telefoon

Op dit moment kan het voorkomen dat u wat langer moet wachten om telefonisch geholpen te worden. Onze excuses voor het ongemak.

Contactformulier

U kunt ook eenvoudig via onze website gebruik maken van het contactformulier.

E-mail

Wilt u ons een mail sturen? Dat kan via gemeente@oegstgeest.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, adres en woonplaats. Zo kunnen wij u snel helpen.

Bezoeken

De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak.  Een afspraak kunt u op deze website maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden.

Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkombalie:

  • op maandag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op dinsdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op woensdag van 09:00 uur tot 20:00 uur
  • op donderdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • op vrijdag van 09:00 uur tot 13:00 uur

Adres

Rhijngeesterstraatweg 13
2342 AN Oegstgeest

Vraag stellen

Stel een vraag aan de gemeente via ons contactformulier.

Sociale zaken

WMO

Email of Schrijf ons

Stuur ons een bericht via het contactformulier of een brief per post:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest

Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.

Persvoorlichting

Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14071.

Servicenormen

Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.