Let op: Langere wachttijden langskomen op afspraak

Wilt u een afspraak maken met ons voor bijvoorbeeld uw reisdocumenten of rijbewijs? De wachttijden om op afspraak langs te komen zijn op dit moment langer dan u van ons gewend bent. Houd hier rekening mee!

Lees ook: Geen (spoed)aanvragen voor paspoorten en identiteitskaarten in het laatste weekend van juli

Contactinformatie


Bellen: 14071

Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09:00 - 12:00 uur.
Meer over 14071

Contactformulier

U kunt ook eenvoudig via onze website gebruik maken van het contactformulier.

Bezoeken

De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak.  Een afspraak kunt u op deze website maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden.

Afhalen documenten

Voor het afhalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkombalie:

  • op maandag tot en met vrijdag  van 09:00 uur tot 13:00 uur
  • op woensdagen van 9:00 uur tot 20:00 uur

LET OP: bij aanvraag van een paspoort of ID kaart voor een minderjarig kind moet het kind zelf ook aanwezig zijn bij de aanvraag én ophalen van het document.

Adres

Rhijngeesterstraatweg 13
2342 AN Oegstgeest

Vraag stellen

Stel een vraag aan de gemeente via ons contactformulier.

Sociale zaken

WMO

Email of Schrijf ons

@ Stuur ons een bericht via het contactformulier of een brief per post:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest

Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.

Persvoorlichting

Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14071.

Servicenormen

Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.