Wij zijn tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar

Er wordt aan een oplossing gewerkt. Onze excuses voor het ongemak. U kunt wel eenvoudig via onze website gebruik maken van het contactformulier of online een afspraak maken.

Regel uw zaken met gemeente zoveel mogelijk online. Uiteraard bezoekt u het gemeentehuis alleen als u geen koorts heeft, geen griep heeft en niet hoest. Alleen samen krijgen we het coronavirus onder controle.

Contactinformatie


Bellen: 14071

Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09:00 - 12:00 uur.

Bezoeken:

De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak.  Een afspraak kunt u op deze website maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden.

Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkombalie op:

  • Maandag: 9:00 - 15:00
  • Dinsdag: 09:00 - 15:00
  • Woensdag: 09:00 - 20:00
  • Donderdag: 09:00 - 15:00
  • Vrijdag: 09:00 - 15:00
Vanaf 1 oktober kunt u zonder afspraak uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) ophalen op:
  • Maandag tot en met vrijdag  van 09:00 uur tot 17:00 uur
  • Woensdag van 09:00 tot 20:00 uur.

Adres

Rhijngeesterstraatweg 13
2342 AN Oegstgeest

Vraag stellen

Stel een vraag aan de gemeente via ons contactformulier.

Sociale zaken

WMO

Email of Schrijf ons

@ Stuur ons een bericht via het contactformulier of een brief per post:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest

Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.

Persvoorlichting

Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14071.

Servicenormen

Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.