De gemeente Oegstgeest gaat aankomend najaar in Haaswijk oost aan de slag met het openbaar groen. Met deze groenrenovatie gaan wij verschillende soorten planten en bomen planten. Hierdoor komt er meer kleur in de wijk wat niet alleen voor het oog mooi is maar ook voor de vlinders en bijen.

Definitief ontwerp

De afgelopen maanden is er samen met de wijk en gemeente Oegstgeest hard gewerkt aan een aantrekkelijk kleurrijk groenontwerp. Met grote trots presenteren wij u dan ook het definitief ontwerp (*pdf bestand).

Start werkzaamheden

We gaan week 49 starten met de werkzaamheden, de verwachting is dat eind januari alle werkzaamheden zijn afgerond.

Kaarten en tekeneningen

*Als u een bestand niet kunt openen of lezen dan kunt u even contact opnemen met ons team groen van 09.00 tot 12.00 uur op 14 071.