Ons gemeentehuis en de milieustraat zijn wegens de feestdagen gesloten op:
- Maandag 5 mei Bevrijdingsdag
- Donderdag 29 mei Hemelvaart
- Vrijdag 30 mei dag na Hemelvaart – gemeentehuis gesloten en milieustraat wél geopend!
- Maandag 9 juni 2e Pinksterdag
Ons gemeentehuis en de milieustraat zijn wegens de feestdagen gesloten op:
Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur op 14 071.
Meer over 14 071
Ook voor vragen over werk en inkomen of Wmo belt u naar 14 071.
U kunt ook eenvoudig uw vraag stellen via het contactformulier.
Een vraag over Wmo of zorg en welzijn stelt u via het Contactformulier Wmo/Sociaal team.
Wilt u ons een mail sturen? Dat kan via gemeente@oegstgeest.nl. Vermeld in de e-mail uw naam, adres en woonplaats. Zo kunnen wij u snel helpen.
Stuur een brief per post naar:
Gemeente Oegstgeest
Postbus 1270
2340 BG Oegstgeest
Gemeente Oegstgeest hanteert de wettelijke afhandeltermijnen voor correspondentie.
De afdeling publiekszaken werkt alleen op afspraak. Een afspraak kunt u zelf online maken of via de productpagina van uw keuze. U kunt daar een afspraak plannen op de aangegeven beschikbare dagen en tijden. De openingstijden van onze balies zijn:
Voor het ophalen van uw document (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) hoeft u geen afspraak te maken. U kunt uw document afhalen bij de Welkomstbalie:
Vragen voor persvoorlichting, bel ons op 14 071.
Wij hanteren voor de meest voorkomende producten en diensten servicenormen voor de dienstverlening.