Het is helaas niet mogelijk om het aanvraagformulier Sociaal Domein tussentijds op te slaan. Daarom staat hieronder kort weergegeven welke informatie er gevraagd wordt zodat u de benodigde informatie bij de hand heeft als u het formulier in gaat vullen.
1. Uw contactgegevens:
Naam, (post)adres, postcode en woonplaats, e-mailadres, telefoonnummer, IBAN (bankrekeningnummer), website, inschrijvingsnummer KvK (indien organisatie).
2. Informatie over de activiteit waar u subsidie voor aanvraagt:
- Waar vraagt u subsidie voor aan?
- Gevraagd subsidiebedrag (totaal)
- Deze aanvraag subsidie is Jaarlijks/Eenmalig
- Periode waar de aanvraag betrekking op heeft
- Korte beschrijving van de activiteiten waarvoor subsidie voor wordt aangevraagd.
- Aan welke maatschappelijke doelen draagt uw activiteit bij.
- Motiveer waarom uw activiteit bijdraagt aan deze doelen. Geef hierbij ook aan in hoeverre dit preventief is en/of maatwerk voorkomt en zo ja, op welke wijze.
- Wat is er bereikt aan het einde van de subsidie(periode)? Wat is het maatschappelijk effect? Hoe maakt u dit zichtbaar?
- Doelgroep, bereik en inclusie (voor wie is de activiteit bedoeld, aantal deelnemers, in hoeverre kan iedereen meedoen)
- Samenwerkende partners (Met wie en met welk doel wordt er samengewerkt)
- Mate van vrijwillige inzet (geef een toelichting op de inzet van/door vrijwilligers)
- Bij een eenmalige subsidie: in hoeverre heeft de activiteit een eenmalig karakter en/of is de activiteit op termijn zelfvoorzienend?
- Wat zijn de inkomstenbronnen om de kosten van de activiteiten te dekken waar u subsidie voor aanvraagt (bedragen vermelden)?
- Als uw subsidieaanvraag hoger is dan €25.000: Wat is de stand van de egalisatiereserve per 31 december afgelopen boekjaar?
3. Bijlagen:
- Begroting
- Financieel jaarverslag afgelopen boekjaar (bij aanvraag subsidie vanaf €25.000)