woensdag 18 oktober 2023
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
overige overheidsinformatie

Voornemen tot het vestigen van het recht tot opstal op Sportpark De Voscuyl aan de Voscuyl en sportpark De Krogt aan Hofbrouckerlaan te Oegstgeest

De gemeente Oegstgeest maakt hierbij bekend dat zij voornemens is om op een tweetal percelen op Sportpark De Voscuyl en een tweetal percelen op sportpark De Krogt, respectievelijk kadastraal bekend als:

• 1.

gemeente Oegstgeest, sectieOGT00 B, nummers 5202 en 5203; en

• 2.

gemeente Oegstgeest, sectie OGT00C, nummers 8009 en 8010,

een opstalrecht te vestigen ten gunste van Provalu N.V. (hierna te noemen: ‘Provalu’). De opstallen staan op de genoemde sportparken en worden reeds door Provalu gebruikt als opslagplaats voor materiaal.

Een selectieprocedure kan echter achterwege blijven, indien bij voorbaat vaststaat of redelijkerwijs mag worden aangenomen dat op grond van objectieve, toetsbare en redelijke criteria en gelet op beleidsdoelstellingen slechts één reële gegadigde in aanmerking komt voor de vestiging van het opstalrecht. Het voornemen om op de gemelde kadastrale percelen een opstalrecht te vestigen ten behoeve van Provalu is gebaseerd op de hiernavolgende argumentatie.

Eén serieuze gegadigde

Aangezien Provalu reeds gebruik maakt van de opstallen op de gemelde percelen grond, komen de opstallen op gemelde percelen in aanmerking voor een opstalrecht ten behoeve van Provalu.

Termijn reactie

Indien u wilt reageren op dit voornemen tot vestiging van een opstalrecht, dient u zich binnen 20 kalenderdagen na de datum van deze publicatie per e-mail te melden en beargumenteerd aan te geven waarom u van mening bent ook een serieuze gegadigde te zijn. U kunt hiervoor contact opnemen via: vastgoed@oegstgeest.nl o.v.v. vestiging opstalrecht Provalu N.V.