woensdag 7 december 2022
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Toestemming voor het vervangen van een brug op een perceel, kadastraal bekend, sectie OGT00A, nr. 1711, gelegen achter Jan van Ruusbroeclaan 14 te Oegstgeest

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat het de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning heeft verleend.

Verleende omgevings vergunning

Locatie: sectie OGT00A, nr. 1711 (gelegen achter Jan van Ruusbroeclaan 14)

Verleend: 05-12-2022

Kenmerk: Z/22/162479

De verleende omgevingsvergunning kunt u digitaal inzien via www.oegstgeest.nl/officielebekendmakingen.

Wilt u deze fysiek inzien? Bel dan met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis. Ook is er informatie beschikbaar op www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.

U kunt u de omgevingsaanvraag inzien door deze digitaal op te vragen via onze website www.oegstgeest.nl/contactformulier