woensdag 17 januari 2024
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Ontwerpbesluit voor het brandveilig gebruik van een kinderdagverblijf aan Geversstraat 50, 2342AB Oegstgeest

Burgemeester en wethouders van Oegstgeest maken bekend dat zij voornemens zijn de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning brandveilig gebruik, waarbij de uitgebreide voorbereidingsprocedure van toepassing is, te verlenen:

Geversstraat 50, 2342AB Oegstgeest - het brandveilig gebruik van een kinderdagverblijf (Z/23/172957)

Informatie

Het ontwerpbesluit ligt vanaf 18 januari t/m 28 februari 2024 gedurende 6 weken ter inzage. U kunt tegen het ontwerpbesluit gedurende deze termijn een zienswijze indienen bij het college van burgemeester en wethouders van Oegstgeest onder vermelding van het kenmerk Z/23/172957. Schriftelijke zienswijzen moeten worden gericht aan het college van burgemeester en wethouders van Oegstgeest, postbus 1270, 2340 BG Oegstgeest. In de zienswijze moet worden aangegeven op welke onderdelen van het ontwerpbesluit de zienswijzen betrekking hebben.

Wij maken u erop attent dat slechts beroep tegen de uiteindelijke beschikking kan worden ingediend als ook een zienswijze is ingebracht tegen de ontwerpbeschikking en men belanghebbende is.