woensdag 18 januari 2023
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Ontwerpbesluit voor het bouwen van een woning aan Zonnebloemlaan 59A, 2343GB Oegstgeest

Burgemeester en wethouders van Oegstgeest maken bekend dat zij voornemens zijn de volgende aanvraag voor de bouw van een woning, waarbij de uitgebreide voorbereidingsprocedure van toepassing is, te verlenen:

Ontwerpbeschikking (verlenen)

Locatie: Zonnebloemlaan 59A, 2343GB Oegstgeest

Omschrijving: bouw woning

OLO: 6970047

Ter inzage: 19 januari t/m 1 maart 2023

Gemotiveerde schriftelijke en/of mondelinge zienswijzen tegen de ontwerpbeschikking kunnen door een ieder tot en met 1 maart 2023 worden ingediend bij burgemeester en wethouders. Schriftelijke zienswijzen moeten worden gericht aan het college van het college van burgemeester en wethouders van Oegstgeest, postbus 1270, 2340 BG Oegstgeest. In de zienswijzen moet worden aangegeven op welke onderdelen van het ontwerpbesluit de zienswijzen betrekking hebben.

Wij maken u erop attent dat slechts beroep tegen de uiteindelijke beschikking kan worden ingediend als ook een zienswijze is ingebracht tegen de ontwerpbeschikking en men belanghebbende is.