woensdag 28 februari 2024
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
andere beschikking

Kennisgeving voornemen tot verkoop gemeentegrond

De gemeente Oegstgeest maakt hierbij bekend dat zij voornemens is een perceel grond nabij Jac. P. Thijsselaan 69 te vervreemden aan Liander voor de vestiging van een transformatorhuis. Het betreft het perceel kadastraal bekend als gemeente Oegstgeest, sectie D, nummer 1346 (gedeeltelijk), ter grootte van circa 35 centiare (35ca).

Een selectieprocedure kan echter achterwege blijven, indien bij voorbaat vaststaat of redelijkerwijs mag worden aangenomen dat op grond van objectieve, toetsbare en redelijke criteria en gelet op beleidsdoelstellingen slechts één serieuze gegadigde in aanmerking komt voor de aankoop van het perceel. Het voornemen om gemeld perceel te vervreemden aan Liander is gebaseerd op de hiernavolgende argumentatie:

Het perceel is reeds geruime tijd ingericht als openbaar groen en heeft een maatschappelijke bestemming. De plaatsing van een transformatorhuis past binnen deze bestemming.

Termijn reactie

Indien u wilt reageren op dit voornemen tot verkoop van gemeld perceel, dient u zich binnen 20 kalenderdagen na de datum van deze publicatie per e-mail te melden en beargumenteerd aan te geven waarom u van mening bent ook een serieuze gegadigde te zijn. U kunt hiervoor contact opnemen via: vastgoed@oegstgeest.nl o.v.v. verkoop perceel nabij Jac. P. Thijsselaan 69.

Na het verstrijken van voornoemde periode is het niet meer mogelijk om door het sturen van een reactie in aanmerking te komen voor deze koopovereenkomst. Vragen over deze bekendmaking kunt u ook sturen naar het eerder genoemde e-mailadres, eveneens o.v.v. verkoop perceel nabij Jac. P. Thijsselaan 69. Het insturen van vragen geldt niet als een reactie, zoals hiervoor aangegeven en wijzigt de reactietermijn voor het indienen van een reactie niet.

De gemeente behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om alsnog af te zien van de voorgenomen koopovereenkomst. Aan deze bekendmaking kunnen geen rechten worden ontleend