woensdag 15 februari 2023
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Intrekken aanvraag omgevingvergunning voor het ombouwen van een bestaande kantoorruimte naar woonruimte aan de Kempenaerstraat 55, 2341GH Oegstgeest

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat zij onderstaande aanvraag omgevingsvergunning heeft ingetrokken.

Ingetrokken aanvraag omgevingsvergunning

de Kempenaerstraat 55 - het ombouwen van een bestaande kantoorruimte naar woonruimte (22-12-2022/ Z/22/165725)

Tegen het intrekken van de aanvraag om een omgevingsvergunning kan geen bezwaarschrift worden ingediend.

Informatie

Wilt u meer informatie? Bel dan met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis. Ook is er informatie beschikbaar op www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.