woensdag 8 maart 2023
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Intrekken aanvraag  omgevingsvergunning voor het aanbrengen van een airco-kabelgoot aan een voorgevel van een woning aan  Willem de Zwijgerlaan 23, 2341EG Oegstgeest

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat zij onderstaande aanvraag om omgevingsvergunning heeft ingetrokken.

Ingetrokken aanvraag omgevingsvergunning

Willem de Zwijgerlaan 23, 2341EG Oegstgeest - aanbrengen airco-kabelgoot voorgevel woning (13-02-2023/ Z/23/167645)

Bezwaar

Tegen deze intrekking om een omgevingsaanvraag staat voor derden geen rechtsmogelijkheid open.

Informatie

Ingekomen aanvragen en verleende omgevingsvergunningen kunt u digitaal inzien via www.oegstgeest.nl/officielebekendmakingen. Wilt u ze fysiek inzien? Bel dan met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis. Ook is er informatie beschikbaar op www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.