woensdag 14 februari 2024
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsmelding

Ingekomen melding Besluit activiteiten leefomgeving − Rijnsburgerweg in Oegstgeest

De Omgevingsdienst West-Holland ontving – namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest – op 18 januari 2024 een melding van Van 't Hof Grondboringen B.V. (zaaknummer: 2024-001412). De melding is ingediend voor het aanleggen en gebruiken van één gesloten bodemenergiesysteem ter hoogte van de kruising Rijnsburgerweg – Langenakker.

De melding gaat over het aanleggen en gebruiken van één gesloten bodemenergiesysteem voor het verwarmen en koelen van een woning.

Geen bezwaar en beroep

Het is niet mogelijk om bezwaar te maken of beroep in te stellen tegen deze melding.

Heeft u nog vragen?

Als u meer informatie wilt, dan kunt u contact opnemen met de Omgevingsdienst West-Holland. Dit doet u via 071‑4083100 of info@odwh.nl. Noem hierbij het zaaknummer: 2024-001412