woensdag 15 maart 2023
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
andere vergunning

Aanvraag vergunning voor het omzetten van 1 zelfstandige woonruimte naar 5 onzelfstandige woonruimten aan Starkenborglaan 2, 2341BM Oegstgeest

Ingekomen aanvraag obv. huisvestingsverordening

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat het de volgende aanvraag voor een vergunning op grond van de huisvestingsverordening heeft ontvangen.

Starkenborglaan 2, 2341BM Oegstgeest - het omzetten van 1 zelfstandige woonruimte naar 5 onzelfstandige woonruimten (07-02-2023 Z/23/168440)

Informatie

Ingekomen aanvragen en verleende vergunningen kunt u inzien door deze digitaal op te vragen via onze website www.oegstgeest.nl/contactformulier of door te bellen met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur, voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis.

Ook is er informatie beschikbaar op de website www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.