woensdag 29 juni 2022
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Aanvraag omgevingsvergunning voor verbouwen en uitbreiden van een woning aan Willem Pijperlaan 1, 2343NJ Oegstgeest

Ingekomen aanvraag omgevingsvergunning

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat het de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning heeft ontvangen.

Willem Pijperlaan 1, 2343NJ Oegstgeest - verbouwen en uitbreiden van een woning (20-06-2022/ 7064767)

Informatie

Ingekomen aanvragen en verleende omgevingsvergunningen zijn beschikbaar als externe bijlage bij deze publicatie (linker kolom)

Ook kunt u deze inzien door ze digitaal op te vragen via onze website www.oegstgeest.nl/contactformulier of door te bellen met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur, voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis.

Ook is er informatie beschikbaar op de website www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.