woensdag 20 september 2023
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Aanvraag omgevingsvergunning voor het vervangen van toegangsdeuren en het plaatsen van een postkast op een perceel, kadastraal bekend, sectie OGT00C, nr.7167, gelegen aan Geversstraat 77 – 81 in de gemeente Oegstgeest

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat het de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning heeft ontvangen:

Bouwaard: - vervangen van toegangsdeuren en het plaatsen van een postkast

Locatie: sectie OGT00C, nr. 7167, Geversstraat 77 - 81

Ontvangen: 13-09-2023

Kenmerk: 7949807

De ingekomen aanvraag omgevingsvergunning kunt u digitaal inzien via www.oegstgeest.nl/officielebekendmakingen.

Wilt u deze fysiek inzien? Bel dan met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis. Ook is er informatie beschikbaar op www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.

U kunt u de omgevingsaanvraag inzien door deze digitaal op te vragen via onze website www.oegstgeest.nl/contactformulier