woensdag 5 juli 2023
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Aanvraag omgevingsvergunning voor het bouwen van een appartementencomplex voor 24 appartementen en het aanleggen van een inrit op een perceel, kadastraal bekend, gemeente Oegstgeest, sectie OGT00E nrs. 3473, gelegen aan Rhijnhofweg

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat het de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning heeft ontvangen:

Bouwaard: bouwen van een appartementencomplex voor 24 appartementen en het aanleggen van een inrit

Locatie: Sectie OGT00E, nr. 3473, gelegen aan Rhijnhofweg te Oegstgeest

Ontvangen: 29-06-2023

Kenmerk: 7903097

Informatie

Ingekomen aanvragen en verleende omgevingsvergunningen kunt u digitaal inzien via www.oegstgeest.nl/officielebekendmakingen. Wilt u ze fysiek inzien? Bel dan met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis. Ook is er informatie beschikbaar op www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.