woensdag 16 november 2022
Link naar publicatie:
Type bekendmaking:
omgevingsvergunning

Aanvraag omgevingsvergunning voor een aanbouw aan een voorgevel en het plaatsen van een dakkapel op het voordakvlak van een woning aan Anton van Duinkerkenlaan 15, 2343KG Oegstgeest

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oegstgeest maakt bekend dat het de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning heeft ontvangen:

• aanbouw voorgevel en het plaatsen van een dakkapel op het voordakvlak van een woning

Locatie: Anton van Duinkerkenlaan 15, 2343KG Oegstgeest

Ontvangen: 08-11-2022

Kenmerk: 7380187

De ingekomen aanvraag omgevingsvergunning kunt u digitaal inzien via www.oegstgeest.nl/officielebekendmakingen.

Wilt u deze fysiek inzien? Bel dan met 14071, tussen 9.00 en 12.00 uur voor het maken van een afspraak op het gemeentehuis. Ook is er informatie beschikbaar op www.oegstgeest.nl/omgevingsvergunning.

U kunt u de omgevingsaanvraag inzien door deze digitaal op te vragen via onze website www.oegstgeest.nl/contactformulier