Wil u online veiliger en zekerder zijn? Of wilt u weten hoe u internetoplichting kunt herkennen? Dan bent u van harte welkom bij de digitale weerbaarheid voorlichting* voor 50-plussers op 9 februari 2023.

Wat

Tijdens de voorlichting is er een interactieve presentatie waar onderwerpen aan bod komen die te maken hebben met digitale criminaliteit en -veiligheid. Denk hierbij aan WhatsApp-fraude, internetoplichting of datingfraude. Daarnaast worden er verschillende tips aan u gegeven en is er genoeg ruimte om al uw vragen te stellen aan de verschillende deelnemende partners (politie, bibliotheek, seniorencomputercafé, gemeente Oegstgeest en Radius).

Waar en hoe

De voorlichting vindt plaats op donderdag 9 februari van 14.00 - 16.00 uur in de Haeswijk-flat. U bent welkom in de grote zaal.  Het adres is: President Kennedylaan 141, 2343 GM, Oegstgeest.
Meld u  op tijd aan want vol=vol.

Aanmelden

Wilt u zelf, uw ouders en/of grootouders aanwezig zijn bij deze voorlichting? Dan kunt u zich aanmelden door te mailen naar: veiligheid@oegstgeest.nl of te bellen naar: 14 071. Vermeld hierbij uw voor- en achternaam, telefoonnummer en het aantal personen waarmee u wilt komen.

Wij hopen u te zien op donderdag 9 februari!

*Deze voorlichting is medemogelijke gemaakt door: de Gemeente Oegstgeest, de wijkagenten van Oegstgeest, het computercafé Oegstgeest, Radius en de bibliotheek Oegstgeest.