De afgelopen maanden is er hard gewerkt om het terrein en de gebouwen achter het gemeentehuis geschikt te maken voor bewoning van max. 175 statushouders en max. 80 bewoners van Divorce Housing. De werkzaamheden vorderen gestaag en de verwachting is dan ook dat 1 november de datum is waarop de eerste bewoners hun intrek nemen in het Hoefijzergebouw en de panden ernaast (Divorce Housing).

Aanmelden Inloopmiddag 29 oktober - gesloten

Er zijn vast inwoners die graag willen zien hoe het geworden is en hoe het er nu uit ziet. Dat treft. Belangstellenden kunnen tijdens een speciale inloopmiddag op vrijdag 29 oktober tussen 14.00 en 17.00 uur een kijkje komen nemen in het Hoefijzergebouw. Het pand van Divorce Housing is alleen tot 15.30 uur te bezichtigen. Er zijn dan nog geen bewoners, maar u krijgt wel een goede indruk van het terrein en de inrichting van de panden.
29-10: Aanmelden voor deze middag is niet meer mogelijk.

Ik wil iets doen of geven

Er komen nu al vragen bij de gemeente binnen van inwoners die spullen willen doneren of vrijwilligerswerk willen doen. We hebben nog geen zicht op de behoeften vanuit deze nieuwe woonlocatie. Wel kan u nu al online invullen wat u zou willen doneren (spullen)  of waar u mee kan helpen.

Zodra in de eerste weken na huisvesting duidelijk wordt waar behoefte aan is op de locatie, wordt er vanuit het COA contact met u opgenomen.