Wilt u in uw appartement meer comfort, tegelijkertijd het groot onderhoud wegwerken én besparen op energiekosten? Kom dan naar de VvE informatieavond op woensdag 10 april in het gemeentehuis van Oegstgeest.

Er zijn momenteel gunstige regelingen voor VvE’s en aantrekkelijke energiebesparingsleningen. De gemeente Oegstgeest heeft daarom samen met het VvE Duurzaamheidsloket een selectie van experts samengebracht. Zij zullen u die avond informeren over alle recente ontwikkelingen omtrent de verduurzamingsmogelijkheden van VvE’s.

1. Welkomstwoord door wethouder
  2. Resultaten van de enquête
  3. Informatie over het energieadvies en subsidiemogelijkheden (presentatie door VvE Duurzaamheidsloket)
  4. Financieringsmogelijkheden (presentatie door het Nationaal Warmtefonds)
  5. Praktijkervaringen van VvE’s in Oegstgeest

Voor wie?

De avond is vooral bedoeld voor bestuurders, leden van technische commissies en beheerders van VvE’s. U krijgt presentaties over het proces van en mogelijkheden voor verduurzaming, subsidies en financiën.

Het vervolg

De eerste tien VvE’s die zich aanmelden voor een intakegesprek en deelnemen aan de bijeenkomst, krijgen een gratis intake aangeboden. Er is slechts een beperkt aantal gratis intakes beschikbaar, dus meld uw VvE tijdig aan. Na de bijeenkomst blijven we u desgewenst via een nieuwsbrief op de hoogte houden.

Aanmelden

U bent op 10 april vanaf 19:30 uur (met inloop vanaf 19:00 uur) van harte welkom in het gemeentehuis.  De koffie staat voor u klaar! Meld u online aan, of scan de QR-code.