Voor morgen is code rood afgekondigd vanwege extreme hitte. Daarom zijn het gemeentehuis, de gemeentewerf en de milieustraat vrijdag 26 juni gesloten. De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en bezoekers staan voorop. Dank voor uw begrip.