Afgelopen zaterdag zijn tientallen inwoners, door de gemeente voorzien van een grijper en speciale afvalzakken, een paar uurtjes zwerfafval wezen prikken tijdens de landelijke opschoondag.

In Nieuw-Rhijngeest, in Poelgeest, in Haaswijk en de Morsebel, overal waren inwoners druk bezig om hun eigen woonomgeving wat schoner te maken. Ook wethouder Elfred Bus prikte op diverse plekken in het dorp een paar uurtjes mee.

En wat wordt er dan veel in korte tijd veel zwerfafval verzameld! Zakken vol. Gelukkig stonden maandag onze medewerkers van de  gemeentewerf paraat om alle zakken met zwerfvuil op te halen. Iedereen ontzettend bedankt voor alle hulp!

Voor in uw agenda: 16 september is het World Cleanup Day

Volgende keer ook (weer) meedoen? Schrijf dan alvast 16 september in uw agenda. Dan is het World Cleanup Day.

Meer informatie over deze actie en over zwerfafval