Kopen van grond
Bent u geïnteresseerd in de aankoop van grond of snippergroen? Dan kunt u een (korte) brief of e-mail sturen ter attentie van het College van Burgemeester en Wethouders.
Aankoopverzoek
Wat moet u ons sturen?
- Uw naam- en adresgegevens en telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent
- Aanduiding van de locatie van het stuk grond dat u wilt aankopen
- Waarvoor u de grond wilt gaan gebruiken
Na ontvangst van uw aankoopverzoek informeren wij u over de procedure en afhandeltermijn. Tijdens een gesprek wordt de aankoop met u besproken. Wanneer er overeenstemming is tussen u en de gemeente ontvangt u een koopovereenkomst. De totale afhandeling kost meestal tussen de 6 en 8 weken.
Beleid
Het grondbeleid en beleid over de verkoop van gemeentegrond en grondprijzen is vastgelegd in de nota Snippergroenbeleid 2013 en bijlage.
Vragen?
Heeft u vragen? Stel dan uw vraag per e-mail via vastgoed@oegstgeest.nl of telefonisch via 14071.