De gemeenteraden van Wassenaar, Voorschoten, Oegstgeest en Leidschendam-Voorburg zoeken een:

LID REKENKAMERCOMMISSIE

Als lid van de Rekenkamercommissie draai je mee in onderzoeken naar het gemeentelijke beleid. De resultaten hiervan worden aangeboden aan de vier gemeenteraden. Daarmee ondersteunt de Rekenkamercommissie hen.

Werkzaamheden

Je bepaalt mede de onderzoeksonderwerpen, onderzoeksvragen en de jaarplanning. Dat doe je in de maandelijkse vergadering van de Rekenkamercommissie. Daarnaast beoordeel je offertes en concept-onderzoeksrapportages, stel je adviezen op, en licht je onderzoeksresultaten toe aan de raadsleden en burgercommissieleden van de gemeenteraden. De werkzaamheden vergen gemiddeld 15 tot 20 uur werk per maand.

Meer informatie

Raadpleeg de website van de Rekenkamercommissie, ga naar de LinkedIn-pagina van de Rekenkamercommissie of stel je vragen aan Dolf Kamermans, voorzitter van de Rekenkamercommissie en bereikbaar via 06 53 21 53 08.

Sollicitatie

We zien je sollicitatie graag tegemoet. Tot en met zondag 27 november 2022 kun je je sollicitatiebrief met curriculum vitae sturen aan de griffier van Leidschendam-Voorburg, mevrouw A.G. Joosten. Haar e-mailadres: agjoosten@lv.nl.

Word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek? Deze vindt ’s avonds plaats op maandag 12 december en/of donderdag 15 december, in het raadhuis in Leidschendam.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld