Steeds meer mensen rijden elektrisch. Dit is goed nieuws, want zo rijden we met z’n allen stiller, schoner en duurzamer. Met de groei van het aantal elektrische auto’s groeit ook de vraag naar oplaadmogelijkheden. Veel VvE’s ervaren problemen bij het realiseren van laadpalen op eigen terrein. Daarom organiseert gemeente Katwijk, samen met gemeenten uit Holland Rijnland, een webinar voor VvE’s over de aanpak en mogelijkheden voor het opladen van elektrische voertuigen en VvE- complexen. Dit webinar is zowel interessant voor VvE- bestuurders, als voor de overige bewoners.

Datum: woensdag 12 oktober
Tijd: 20:00 – 21:00 uur

Bekijk hier het webinar

Programma
Meerdere gasten schuiven aan tafel aan om u te informeren over het plaatsen van laadpalen op eigen terrein. Tijdens dit uur komt onder andere aan de orde:

• Veiligheid opladen elektrische voertuigen
  • Hoe pakken we het aan: besluitvorming, wetgeving, financiering
  • Praktische zaken: mogelijkheden voor ontzorgen bij aanleg, beheer en administratie

Heeft u vragen tijdens het webinar? Via de chatfunctie bent u in de gelegenheid om deze te stellen. Tijdens de uitzending worden deze vragen behandeld en staan medewerkers van de deelnemende gemeenten voor u klaar om u digitaal verder te helpen.