Deze week rolde het magazine ‘Wij zijn Oegstgeest’, de nieuwe Sociale Kaart, van de pers. De Sociale Kaart wijst iedereen de weg naar de vele (vrijwilligers)organisaties en activiteiten op het gebied van welzijn en ondersteuning.

Om dit te vieren organiseerde gemeente Oegstgeest woensdag 18 mei een Sociale Kaart Quiz. Rond de 35 mensen streden in het Dorpscentrum om mooie prijzen, onder leiding van quizmasters Sietske Steenbergen en Mirjana Pannekoek. Alle 26 vragen gingen over de Sociale Kaart. Betrokken vrijwilligers en professionals lichtten de antwoorden toe.

Prijswinnaar

Uiteindelijk was het Hester Scheltens (van Huize Ampijoloe) die uit handen van wethouder Jan Nieuwenhuis als eerste het nieuwe magazine kreeg uitgereikt. Met een mooie prijs: 2 kaartjes voor de theatervoorstelling ‘Nacht in Leiden’ in theater Ins Blau. Voor de 2e tot en met 4e prijs was er zo’n leuke legpuzzel van Oegstgeest. De gemeente kreeg overigens een groot compliment uit de zaal voor het goede overzicht in het magazine.

Wil jij ook zo’n handig magazine ontvangen? Of wil je er meerdere voor je bezoekers, deelnemers, of buren? Stuur dan een mail naar sociaalmakelaar@oegstgeest.nl.