Op zaterdag 15 april organiseren wij samen met QR-FIT de grote opening van de nieuwe beweegroutes in gemeente Oegstgeest, dat wilt u niet missen! We verzamelen om 10:00 uur bij het einde van de parkeerplaats aan de Klinkenbergerpad bij de Klinkenbergerplas!

Na de opening door de wethouder Tim van Tongeren, gaan we samen met een QR-FIT coach een deel van de route lopen rond de Klinkerbergplas. Deelname aan het evenement is geheel gratis. De beweegroutes van QR-FIT maken het mogelijk om gratis in de buitenlucht in beweging te komen.

Hoe werkt het?

Download vooraf de QR-FIT app (in de App Store of via Google Play) om gebruik te kunnen maken van alle functionaliteiten. De routes zijn ook zonder app te gebruiken. Alle oefeningen zijn op 3 fitheidsniveaus uit te voeren en dus voor alle leeftijden geschikt. Neem ook vooral uw vrienden en familie mee!

Door gemeente Oegstgeest staan paaltjes met QR-codes verspreid. Deze codes vormen samen een beweegroute die u terugvindt in de gratis te gebruiken QR-FIT app. Langs deze routes kunt u wandelen of hardlopen. Door een code op een van de palen te scannen krijgt u een oefening die u op uw eigen niveau kunt uitvoeren. Of u nu een beginnende sporter bent of een expert in bewegen, QR-FIT heeft de perfecte workout voor iedereen.

Dankzij QR-FIT beweegt u gratis in de openbare ruimte wanneer het u uitkomt. Bekijk Oegstgeest eens vanaf een andere kant en beweeg lekker in de buitenlucht. De oefeningen wisselen elke 24 uur, dus u zult zich nooit vervelen.