De afgelopen jaren zijn veel ouders in Nederland gedupeerd geraakt door de toeslagenaffaire . Ook in Oegstgeest zijn hierdoor gezinnen in de problemen geraakt. Woont u in de gemeente Oegstgeest en heeft u hulp en ondersteuning nodig ? Dan kunt terecht bij de gemeente Oegstgeest.

Waar kunt u zich melden?

Het Sociaal Team Oegstgeest is het meldpunt voor hulp en ondersteuning. Vanwege de privacywetgeving mag de Belastingdienst uw gegevens nog niet aan het meldpunt doorgeven. Daarom is het belangrijk dat u zelf contact opneemt met het Sociaal Team Oegstgeest.

Wij kunnen u helpen  bij schulden, gezondheidsproblemen, het vinden van werk, dagbesteding of gezinshulp.Aarzel daarom niet en bel met 071-5191499  op werkdagen van 9.00 uur tot 13.00 uur. U kunt ook een mail sturen aan sociaalteam@oegstgeest.nl.

Meld u als u ook gedupeerd bent

Nog niet alle ouders waarbij ten onrecht de kinderopvangtoeslag is teruggevorderd, hebben hiervan melding gemaakt bij de Belastingdienst. Neem dan contact op met de Belastingdienst. Dit kan via de website Belastingdienst of bel 0800-2358 358.