Kindervrijmarkt Doe Mee

Kinder vrijmarkt 2018

Evenementen maken van Oegstgeest een levendig dorp en verbinden inwoners, ondernemers en bezoekers. We vinden dat als gemeente belangrijk, maar we snappen ook dat evenementen overlast kunnen veroorzaken. Het is daarom van belang om de balans te vinden tussen het vermaak en de mate van overlast.

De gemeente heeft als taak om een belangenafweging te maken bij het al dan niet verlenen van een vergunning. Dit wordt gedaan aan de hand van het evenementenbeleid. Dit beleid is nu aan een update toe en daarom vragen we uw mening.

We horen graag welke evenementen u belangrijk vindt en of u wel eens overlast ervaart. Wat moet volgens u een plek krijgen in Oegstgeest? Laat het ons uiterlijk 10 februari weten via de vragenlijst op  het digitale platform ‘Doe Mee Oegstgeest’. Hier vindt u ook meer informatie over het evenementenbeleid.

Vul de vragenlijst in

Wilt u meedenken over het nieuwe evenementenbeleid van Oegstgeest? Vul dan uiterlijk 10 februari de vragenlijst in op het platform Doe Mee Oegstgeest. Uw antwoorden worden volledig anoniem verwerkt. De resultaten van de vragenlijst worden medio maart gepubliceerd op het digitale platform.