Ben jij ook he-le-maal klaar met binnen zitten? Doe dit jaar weer mee met de kerstboom challenge en win een cadeaubon van Intertoys!

Hoe doe je mee?

Je verzamelt zo veel mogelijk kerstbomen.  En om jullie hierbij te helpen vragen wij alle inwoners van Oegstgeest om hun kerstboom, zonder versiering natuurlijk, na de feestdagen aan de straat te zetten. Het inleveren van kerstbomen op de milieustraat is niet meer nodig!

Voor elke boom die jij inlevert krijg je van ons een lootje. Hoe meer lootjes je hebt, hoe meer kans je dus maakt op die cadeaubon. Wij verloten in totaal maar liefst 23 cadeaubonnen van €10, €25 en €50.

De bomen inleveren doe je op:

• Woensdag 30 december van 12.00 uur tot 15.00 uur
  • Donderdag 7 januari van 12.00 uur tot 15.00 uur

Waar?

• parkeerterrein De Voscuyl
  • Hofbrouckerlaan, ter hoogte van de hockeyvelden
  • Jan Wolkerslaan, ter hoogte van de Joris de Witteschool
  • Lijtweg, op de grote parkeerplaats
  • JP Thijsselaan, bij de glasbakken
  • Floresstraat, bij de glasbakken
  • Park Landskroon ter hoogte van de dansschool

Bij het inleveren van de kerstbomen houden we natuurlijk altijd 1,5 meter afstand.

Bekendmaking winnaars en prijsuitrijking

We maken de winnaars online bekend op 13 januari op onze website en op onze Facebook pagina! Dit jaar kunnen we jullie helaas niet uitnodigen voor de prijsuitreiking op het gemeentehuis. Daarom maakt wethouder Peter Glasbeek de winnaars  online bekend. Hou je lootje(s) bij de hand en bekijk het filmpje vanaf woensdag 13 januari op deze website of op onze Facebook pagina. Gewonnen? Je cadeaubon haal je vanaf 14 januari op bij de wekomstbalie op het gemeentehuis.

Wij wensen jullie heel veel plezier en succes!

Kinderen die mee willen doen

Vraag even toestemming aan je ouders of verzorgers. Uit veiligheidsoverwegingen hebben kinderen geen toegang tot de milieustraat. Voor kerstbomen die hier worden ingeleverd worden geen lootjes uitgegeven.

Meer lockdown activiteiten voor jongeren

Kijk voor meer leuke activiteiten voor jongeren op onze speciale pagina.