De detailhandel is de afgelopen jaren veranderd. Mensen doen meer aankopen via internet, op straat is vaker leegstand zichtbaar en winkels veranderen soms in bijvoorbeeld horeca of woningen. Deze week start een groot onderzoek. Dat onderzoek brengt in beeld waar inwoners boodschappen doen en winkelen en hoe tevreden ze zijn over de verschillende aankooplocaties. Deze informatie helpt gemeenten en provincies bij het versterken en verbeteren van winkelvoorzieningen.

Deelnemers gezocht

Begin september ontvangt ook een aantal inwoners van Oegstgeest een uitnodigingsbrief van de provincie om mee te doen. De huishoudens zijn willekeurig geselecteerd. Deelnemen kan door online een vragenlijst in te vullen. Heeft u geen brief ontvangen, maar wilt u toch graag meedoen? Vul dan de vragenlijst online in. Onder alle deelnemers van het onderzoek worden 100 Horeca Cadeaukaarten van €25,- verloot.

Privacy gewaarborgd

De privacy van deelnemers is gewaarborgd in overeenstemming met de nieuwe privacywetgeving (AVG). Antwoorden van deelnemers zijn niet gekoppeld aan hun woonadres en worden uitsluitend gebruikt voor het Koopstromenonderzoek 2021.

Meer informatie

Voor meer informatie over het onderzoek is er de website www.kso2021.nl. Daar staat onder andere een kort filmpje met uitleg over het onderzoek. Mailen kan naar info@kso2021.nl.