We treffen voorbereidingen voor de vervanging van de riolering in het deel van de wijk Oudenhof tussen de Frans Halslaan en de Hazenboslaan. De riolering is dringend aan vervanging toe en ook de nutsvoorzieningen, in het bijzonder de gas- en waterleiding, hebben onderhoud nodig.

Meer informatie over het project leest u op onze website.

Bewonersavond op 18 mei 2022

Op woensdag 18 mei 2022 organiseren wij een bewonersavond. We presenteren dan het voorlopig ontwerp voor dit project en horen daar graag uw reactie op. We vertellen u meer over de aard en noodzaak van de werkzaamheden. Naast medewerkers van de gemeente zijn er ook vertegenwoordigers van nutsbedrijven aanwezig om uw vragen te beantwoorden. U bent van harte welkom in het gemeentehuis van Oegstgeest (Rhijngeesterstraatweg 13). De bijeenkomst duurt van 19.00 tot ongeveer 21:00 uur (inloop tot 19:15).

We horen graag of u komt. U kon zich tot vrijdag 13 mei 12:00 uur aanmelden.